Niniejszy regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków
porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą
elektroniczną określa zasady dokonywania zakupów w sklepie
internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod
adresem www.besteo.pl. Sprzedającym
jest przedsiębiorstwo pod marką Besteo.pl,
zwane dalej Sprzedającym.
-
Postanowienia ogólne i definicje
-
1.1 Sklep - serwis
internetowy dostępny pod adresem www.besteo.pl, za pośrednictwem
którego Kupujący może dokonywać zakupów,
działający pod firmą Besteo sp. z o. o., którego oznaczenia
„Besteo”, „Besteo.pl” oraz logo Besteo są zastrzeżone i nie
mogą być używane w reklamie i publikacjach pokrewnych bez
pisemnej zgody Sprzedającego. Zawartość
serwisu Besteo.pl (teksty, grafiki, loga, mechanizmy,
oprogramowanie i rozwiązania, specyfikacje techniczne i opisy
produktów, zawarte pliki) oraz wszystkie jej fragmenty mają
charakter jedynie informacyjny i stanowią własność
Sprzedającego oraz jego partnerów i firm zależnych, co
regulują odpowiednie umowy i licencje między nimi. Cała
zawartość serwisu www.besteo.pl
jest objęta ochroną, wynikającą z przepisów polskiego i
międzynarodowego prawa autorskiego. Kopiowanie w celach
komercyjnych lub nieprywatnych, powielanie, rozpowszechnianie
jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną,
jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach
informacji, danych oraz innych treści pochodzących z witryny
internetowej znajdującej się pod adresem www.besteo.pl bez zgody Sprzedającego,
jest zabronione.
-
1.2 Regulamin –
niniejszy regulamin, który jest regulaminem, o którym mowa w
ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
1.3 Kupującym może być:
(a) każda pełnoletnia osoba fizyczna
posiadająca zdolność do czynności cywilnoprawnych oraz
dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z prowadzoną
przez nią działalnością, zwana dalej Konsumentem.
Osoby poniżej 18 roku życia nie mogą dokonywać zakupu w Sklepie.
(b) każda osoba prawna oraz jednostka
organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy
szczególne przyznają zdolność prawną, osoba fizyczna
dokonująca zakupu związanego bezpośrednio lub pośrednio z
prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową,
podmiot dokonujący wskazania identyfikującego go numeru
identyfikacji podatkowej (NIP) na potrzeby dokonywania zakupów
w Sklepie, zwani dalej Przedsiębiorcą.
-
1.4 Towar – rzecz
ruchoma, nieprefabrykowana, a w tym wraz z wymagany
oprogramowaniem, której dotyczy umowa kupna - sprzedaży
zawarta na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014
r. o prawach konsumenta zawierana za pośrednictwem serwisu
internetowego www.besteo.pl
lub faksem lub innych środków porozumienia się na odległość
zindywidualizowana dla potrzeb każdego Kupującego,
dostarczana w opakowaniach oryginalnych producentów i
wytwórców produktów, fabrycznie nowa, dostarczana w
zapieczętowanym opakowaniu, która po dostarczeniu ze względu
na swój charakter zostanie połączona nierozłącznie z innymi
rzeczami, wolna od wad fizycznych i prawnych, oraz legalnie
wprowadzona na rynek polski. Towary
niepełnowartościowe np. używane, z wadą fizyczną, nie objęte
datą ważności, wprowadzane do obrotu po raz drugi itp. będą
oznaczone „wyprzedaż” i nie będą mieć do nich zastosowanie
zapisy o reklamacji i inne wskazane w powszechnie
obowiązujących przepisach prawa. Stan niezmieniony Towaru
lub zmiany Towaru w granicach zwykłego
zarządu oznacza na potrzeby niniejszego Regulaminu
stan pierwotny towarów, nieprzetworzony a tj. w którym
parametry techniczne, jakościowe i wydajnościowe towarów nie
uległy zmianie względem stanu z dnia przekazania do wysyłki, w
tym pakowane w hermetycznych opakowaniach oraz posiadające
zabezpieczenia gwarantujące zachowanie gwarancji producenta i
określonych w specyfikacji parametrów technicznych po których
usunięciu stałyby się towarami używanymi.
- 1.5 Usługa dodatkowa –
usługa świadczona na rzecz Kupującego poza
Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych
produktów, jak na przykład rozszerzona gwarancja, transport
(tzw. usługa posprzedażowa).
-
1.6 Produkt – Towary i Usługi dodatkowe prezentowane w Sklepie Internetowym.
-
1.7 Strona – Sklep i Kupujący, chyba że postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią inaczej.
-
1.8 Siła wyższa –
zdarzenia nagłe, nieprzewidziane i niezależne od woli stron a
w szczególności zdarzenia wywołane siłami przyrody, jak
powodzie, ulewy itp., czynnościami osób trzecich na których
działania żadna ze Stron nie miała
bezpośredniego wpływu, stan klęski żywiołowej, zamachu
terrorystycznego lub jego groźby, niepodanie danych lub
podanie danych niekompletnych lub wprowadzających w błąd jak i
takich które uniemożliwiają realizacje zamówienia, brak
kontaktu z Klientem oraz inne określone w niniejszym Regulaminie
przypadki, które przez Strony będą traktowane
jako okoliczności niezawinione w niemożności realizowania
umowy kupna sprzedaży, traktowane jako okoliczności
uzasadniające odstąpienie przez Strony od
umowy.
-
1.9. Zindywidualizowane potrzeby Klienta – określone
w zamówieniu warunki dla kupowanych Towarów
wskazane jako specyfikacja pożądanych parametrów lub wymagań
technicznych kupowanych
Towarów, doprecyzowana szczególnymi danymi
technologicznymi lub technicznymi
-
1.10. Program komputerowy
– oprogramowanie, aplikacja będące sekwencją symboli opisującą
obliczenia zgodnie z pewnymi regułami zwanymi językiem
programowania dostarczany wraz z Towarem w
okolicznościach wymaganych przez przepisy prawa i stanowiący
jego integralną część.
-
Warunki sprzedaży i dostawy
-
2.1 Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość w rozumieniu przepisów prawa
, a w tym takich jak strona internetowa, telefon, komunikator internetowy lub droga e-mailowa, fax.
-
2.2 Zamówienia za pośrednictwem strony
internetowej lub e-maila mogą być składane 24 godziny
na dobę we wszystkie dni w roku. Zamówienia złożone w soboty,
niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym
po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. Składanie
zamówień drogą telefoniczną lub przez komunikator internetowy
jest możliwe wyłącznie w godzinach funkcjonowania Sklepu
Internetowego podanych na stronie Sklepu w zakładce „kontakt”.
- 2.3 Podstawowym warunkiem umożliwiającym
złożenie zamówienia przez stronę internetową i przystąpienie
do jego realizacji jest prawidłowe wypełnienie formularza
zamówienia, zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu oraz przesłanie zamówienia.
Brak prawidłowego wypełnienia formularza uniemożliwiający identyfikację Kupującego
lub dostawę Towaru będzie traktowany jako przypadek siły wyższej.
-
2.4 Zawarcie umowy
następuje z chwilą wydania towaru Kupującemu.
Wydanie Towaru Kupującemu skutkuje zawarciem
umowy. Wyklucza zawarcie umowy błąd istotny uzasadniający
przypuszczenie, że gdyby Sklep nie działał
pod jego wpływem i oceniał sytuację rozsądnie, umowy by nie
zawarł jak np.: niedopisanie pełnej liczby cyfr, przestawienie
cyfr ("czeski błąd"), nieodebranie towaru po dwukrotnym
pisemnym wezwaniu do odbioru z 7 dniowym terminem.
-
2.5 Realizacja
zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po potwierdzeniu cen
oraz dostępności zamówionego Towaru.
-
2.6 Towar wysyłany jest
pod adres wskazany w formularzu
zamówienia lub podany telefonicznie, przez komunikator
internetowy, faks albo drogą e-mailową lub jest odbierany
przez Kupującego w wybranym podczas
składania zamówienia punkcie odbioru. Sklep
poinformuje Kupującego niezwłocznie o
nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który
uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
-
2.7 Zamówienie przez stronę internetową będzie
skutecznie złożone, jeśli Kupujący
prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda
dane kontaktowew tym dokładny adres, na który Towar ma
być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mailowy. W przypadku
zamówień e-mailowych, poprzez komunikator internetowy oraz
faks będą one skutecznie złożone, jeśli Kupujący
prawidłowo poda produkty i ich ilość, dane kontaktowe w tym
dokładny adres, na który Towar ma być wysłany
oraz numer telefonu i adres e-mailowy, jak również dane
niezbędne do wystawienia dokumentów rozliczeniowych oraz
określenie formy płatności i sposobu dostarczenia zamówionych
produktów.
-
2.8 W przypadku gdy
podane dane nie są kompletne, Sprzedający
skontaktuje się z Kupującym. Jeśli kontakt z
Kupującym nie będzie możliwy okoliczność ta
zostanie potraktowana jak przypadek siły wyższej.
-
2.9 Dostępność Towaru podana na
stronie weryfikowana jest kilka razy dziennie i podlega
zmianie w ciągu dnia, co jest uwzględniane podczas następnej aktualizacji.
-
2.10 Realizacja
zamówienia jest uwarunkowana dostępnością produktów w
magazynie Sklepu lub magazynach dostawców a w
przypadku niedostępności części z zamówionego towaru, Kupujący
jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje
decyzję o sposobie jego realizacji:
a)
częściowa realizacja, np.: rozbicie zamówienia na dwie części,
b) wydłużenie czasu oczekiwania,
c) anulowanie całości zamówienia,
d)
częściowa realizacja i częściowe anulowanie.
-
2.11 Rezygnacja z
realizacji zamówienia.
a)
anulowanie przesyłki przez Konsumenta
następuje zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta,
b) anulowanie przesyłki
przez Przedsiębiorcę obliguje go do zapłaty
naliczonej opłaty za wysyłkę zgodnie z rzeczywistą wartością
poniesionych kosztów, które wyraża zgodę potrącić z wzajemnymi
pieniężnymi roszczeniami Sprzedającego
wynikającymi z niniejszego Regulaminu jako
koszty organizacji wysyłki itp.
-
2.12 Realizacja
zamówienia, z zastrzeżeniem pkt 2.10 jest jednocześnie zależna
od wybranego przez Konsumenta sposobu
płatności:
a) w przypadku zamówień
realizowanych za pobraniem lub gotówką przy odbiorze –
niezwłocznie,
b) w przypadku płatności kartą płatniczą i
szybkim przelewem online – po pomyślnej autoryzacji
transakcji,
c) w przypadku
płatności przelewem – po zaksięgowaniu na koncie kwoty
zamówienia.
-
2.13 Strony określają iż
jako przypadek siły wyższej będą traktować przypadki kiedy :
a) transakcji
nie uda się zautoryzować w systemie płatniczym eCard lub
Przelewy24,
b) nie zostanie
uiszczony przelew w należytej wysokości lub
c)
przesyłka nie zostanie odebrana przez Kupującego.
-
2.14 Dostarczenie
przesyłki nastąpi zgodnie z postanowieniami przepisów prawa,
bez zbędnej zwłoki, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego Regulaminu
a w szczególności pkt 2.10, 2.12.
-
2.15 Ceny towarów
oferowanych przez Sprzedającego wyrażone są w
polskiej walucie (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek
VAT).
-
2.16 Do każdego
zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana
jest w momencie wysyłki Towaru do Kupującego.
-
2.17 Kupujący wyraża
zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na
wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu
dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak:
faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące. Niniejsza
zgoda uprawnia Sprzedającego również do
wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej,
zgodnie z właściwymi przepisami prawa.
- 2.18 Kupujący może
negocjować cenę towaru. Sprzedający może
zaproponować Kupującemu specjalną cenę
obowiązującą przez określony czas.
- Płatności i transport
-
3.1 Kupujący może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary zgodnie z przewidzianą dla Towaru opcją:
a) płatność przy odbiorze – płatność uiszczana jest przez Kupującego podczas odbioru przesyłki w wybranym podczas składania zamówienia punkcie odbioru. Istnieje również możliwość uiszczenia płatności u kuriera dostarczającego przesyłkę, jedynie w przypadkach gdy kurier z uwagi na względy bezpieczeństwa nie odmówi przyjęcia, a w szczególności ponad kwotę 5000 zł,
b) przelew bankowy – standardowy przelew bankowy,
c) szybki przelew online w systemach eCard lub Przelewy24,
d) karta płatnicza – za pomocą systemów eCard lub Przelewy24,
e) przekaz pocztowy - przekaz realizowany przez Pocztę Polską,
f) przelewem z odroczonym terminem płatności – w przypadku Przedsiębiorców, zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przyznawania i Świadczenia Usługi Odroczonego Terminu Płatności – Kredytu Kupieckiego,
g) płatność w ratach Santander - wyłącznie dla zamówień złożonych przez stronę Internetową Sklepu,
h) leasing - w przypadku Przedsiębiorców.
-
3.2 Szczegółowe informacje o zasadach dokonywania płatności znajdują się na podstronie Sklepu Besteo.pl: www.besteo.pl. Przelewy i przekazy pocztowe należy przekazywać na poniższe numery rachunków bankowych:
PLN 08 1140 2004 0000 3502 7639 9825
EUR 26 1140 2004 0000 3012 0486 4346
SWIFT: BREXPLPW
-
3.3 W przypadku przelewu Kupujący dokonuje wpłaty na określony rachunek bankowy. Brak zapłaty w terminie 7 dni od momentu złożenia zamówienia jest równoznaczny z jego anulowaniem.
-
3.4 Do każdego zamówienia doliczany jest koszt przesyłki. Informacja o jego wysokości podawana jest każdorazowo podczas procedury składania zamówienia.
-
3.5 Koszt przesyłki podawany jest każdorazowo w trakcie wypełniania formularza zamówienia, dotyczy wysyłki realizowanej od Sprzedającego do Kupującego w dni robocze bez dodatkowych opcji, takich jak: dostawa w sobotę, itp.
-
3.6 Sprzedający realizuje wysyłki Towaru za pośrednictwem wyspecjalizowanych firm kurierskich.
Kurier nie ma obowiązku samodzielnego wnoszenia do lokalu Kupującego przesyłek o niestandardowych wymiarach i gabarytach, jak również przesyłek o wadze przekraczającej 31,5 kg
-
3.7 Kupujący przy odbiorze przesyłki kurierskiej powinien sprawdzić, czy opakowanie zewnętrzne bądź producenta nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane zaleca się nie przyjmować przesyłki. Kupujący może również przyjąć przesyłkę – w takim przypadku należy na protokole odbioru (liście przewozowym) potwierdzić odbiór przesyłki z zastrzeżeniami (wpisać typ uszkodzenia). Następnie w obecności kuriera należy sprawdzić przesyłkę i podpisać protokół szkody z kurierem. Następnie należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym a w przypadku braku protokołu – podjąć kontakt z infolinią spedytora. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Kupującego z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
-
3.8. Realizacja zobowiązań Konsumenta w przypadku sprzedaży ratalnej w zakresie wysokości i sposobie złożenia kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych, które Konsument jest zobowiązany spełnić wynika z zawartej na tę okoliczność umowy.
- Zwroty (odstąpienie od umowy)
-
4.1 Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Konsument, który zawarł umowę poza lokalem Sprzedającego, może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamówionego towaru do Konsumenta. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
-
4.2 Wskazane w pkt 4.1 prawo nie dotyczy Przedsiębiorcy.
-
4.3 Towar winien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, określonym zgodnie z niniejszym regulaminem, zgodnie ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
-
4.4 Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają (brak możliwości odstąpienia od umowy): usługi posprzedażowe oraz dostarczone w ich ramach Towary gdy usługa jest w pełni za wyraźną zgodą Konsumenta zrealizowana, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy; Towary wyprzedawane; Towary nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; Towary mające krótki termin przydatności do użycia; Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; Usługi Dodatkowe, w ramach których Sprzedający przyjechał do Klienta w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; Usługi Dodatkowe w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; usługi dotyczące o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
-
4.5 Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki Sklep ma zwrócić zapłatę.
-
4.6 Niezwłocznie po otrzymaniu Towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, Sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli Towar spełnia wymienione w punktach powyższych niniejszego Regulaminu wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Kupującego listem poleconym priorytetowym. Kupujący powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu Sprzedający niezwłocznie dokona zwrotu pieniędzy na numer rachunku bankowego wskazany przez Konsumenta lub w inny uzgodniony z nim sposób, Przedsiębiorca w przypadku nieprzystąpienia lub przystąpienia w niepełnym zakresie do umowy otrzyma fakturę dotyczącą zwrotu kosztów koniecznych, w tym rozpoznania reklamacji. Przedsiębiorca wyraża zgodę na to potrącenie. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany na rachunek bankowy wskazany przez Przedsiębiorcę lub w inny uzgodniony z nim sposób.
-
4.7 W celu usprawnienia obsługi zwrotów Sklep wnosi zgłaszać je wysyłając e-maila na adres info@besteo.pl. Sprzedający nada numer RMA i poinformuje o dalszej realizacji zwrotu i/lub reklamacji. Brak nadanego numeru RMA (w tym nr RMA umieszczonego na odsyłanych do Sprzedającego przesyłkach) może znacząco wydłużyć czas identyfikacji przesyłki, a tym samym może opóźnić czas rozpatrywania sprawy.
-
4.8 Towary kupowane w ramach wyprzedaży nie podlegają zwrotowi ani reklamacji z powodu wady produktu, na podstawie której produkt ten został przeceniony. W opisie produktu zawarte są przyczyny obniżenia jego wartości.
-
4.9 W przypadku odstąpienia o którym mowa w pkt 4.1 Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy
- Reklamacje
-
5.1 Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta lub w gwarancji on-line wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
-
5.2 Sprzedający na zasadach obowiązujących na podstawie ogólnych przepisów prawa dostarcza rzeczy wolne od wad, z zastrzeżeniem iż na mocy art. 558 § 1 kodeksu cywilnego rękojmię wyłącza względem Przedsiębiorców.
-
5.3 W przypadku zaistnienia wady towaru reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań, Konsument odsyła na adres Sprzedającego (podstawa prawna – ustawa o prawach konsumenta).
-
5.4 W celu usprawnienia obsługi reklamacji Sklep wnosi zgłaszać je wysyłając e-maila na adres info@besteo.pl. Sprzedający nada numer RMA i poinformuje o dalszej realizacji zwrotu i reklamacji. Brak nadanego numeru RMA (w tym nr RMA umieszczonego na odsyłanych do Sprzedającego przesyłkach) może znacząco wydłużyć czas identyfikacji przesyłki, a tym samym może opóźnić czas rozpatrywania sprawy.
-
5.5 Sprzedający ustosunkuje się do złożonej przez Konsumenta reklamacji towaru w terminie najpóźniej do 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu do Sprzedającego. W przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy u dostawcy termin załatwienia reklamacji może ulec przedłużeniu o 30 dni roboczych.
-
5.6 Naprawiony produkt odsyłany jest do Kupującego na koszt Sprzedającego. Reklamacja niezasadna Kupującego będzie w pełnym zakresie go obciążać, np. koszty ekspertyz serwisu autoryzowanego producenta, koszty transportu, na co Przedsiębiorca niniejszym wyraża zgodę.
-
5.7 Jeżeli płatność za Towar została dokonana za pomocą karty płatniczej, o czym mowa w niniejszym Regulaminie, to zwrot z tytułu reklamacji realizowany jest na rachunek tejże karty.
-
5.8 Towary kupowane w ramach wyprzedaży nie podlegają reklamacji z powodu wady produktu, na podstawie której produkt ten został przeceniony. W opisie produktu zawarte są przyczyny obniżenia jego wartości.
- Postanowienia końcowe
-
6.1 Zmiany do Regulaminu mogą być wprowadzane przez Sprzedającego zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie obowiązującymi. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego.
-
6.2 Sprzedający zapewnia Kupującemu poprawność działania sklepu internetowego w następujących przeglądarkach: Internet Explorer 9+, Firefox 34+, Opera 12+, Safari 5+, Chrome35+, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Wymagane jest włączenie Javascript i Cookies. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie Sklepu.
-
6.3 Sprzedający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,
b) wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego.
-
6.4 Językiem obowiązującym w sklepie internetowym Besteo.pl jest język polski, a obowiązującymi przepisami są przepisy prawa polskiego.
-
6.5 W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawa.
-
6.6 Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Kupującymi, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego.
-
6.7 Sprzedającym, o którym mowa w niniejszym Regulaminie, jest firma Besteo sp. z o. o., prowadząca działalność jak spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, podlegająca wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie Wydział XI Gospodarczy KRS pod numerem 0000633784 wpisana pod numerem NIP: PL6793132916, REGON: 365228884, zwany Sprzedającym. Siedziba firmy znajduje się w Krakowie (kod: 30-074), przy ul. Kazimierza Wielkiego 68. Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać korzystając z adresu poczty elektronicznej info@besteo.pl
-
6.8 Integralną częścią niniejszego Regulaminu są Polityka Prywatności oraz Instrukcja Bezpieczeństwa.