Niniejszy regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków
								porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą
								elektroniczną określa zasady dokonywania zakupów w sklepie
								internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod
								adresem www.besteo.pl. Sprzedającym
								jest przedsiębiorstwo pod marką Besteo.pl,
								zwane dalej Sprzedającym.
							
							
								- 
									Postanowienia ogólne i definicje
									
										- 
											1.1 Sklep - serwis
											internetowy dostępny pod adresem www.besteo.pl, za pośrednictwem
											którego Kupujący może dokonywać zakupów,
											działający pod firmą Besteo sp. z o. o., którego oznaczenia
											„Besteo”, „Besteo.pl” oraz logo Besteo są zastrzeżone i nie
											mogą być używane w reklamie i  publikacjach pokrewnych bez
											pisemnej zgody Sprzedającego. Zawartość
											serwisu Besteo.pl (teksty, grafiki, loga, mechanizmy,
											oprogramowanie i rozwiązania, specyfikacje techniczne i opisy
											produktów, zawarte pliki) oraz wszystkie jej fragmenty mają
											charakter jedynie informacyjny i stanowią własność
											Sprzedającego oraz jego partnerów i firm zależnych, co
											regulują odpowiednie umowy i licencje między nimi. Cała
											zawartość serwisu www.besteo.pl
											jest objęta ochroną, wynikającą z przepisów polskiego i
											międzynarodowego prawa autorskiego. Kopiowanie w celach
											komercyjnych lub nieprywatnych, powielanie, rozpowszechnianie
											jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną,
											jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach
											informacji, danych oraz innych treści pochodzących z witryny
											internetowej znajdującej się pod adresem www.besteo.pl bez zgody Sprzedającego,
											jest zabronione.
										
- 
											1.2 Regulamin –
											niniejszy regulamin, który jest regulaminem, o którym mowa w
											ustawie o  świadczeniu usług drogą elektroniczną.
										
- 
											1.3 Kupującym może być:
 
 (a) każda pełnoletnia osoba fizyczna
											posiadająca zdolność do czynności cywilnoprawnych oraz
											dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z prowadzoną
											przez nią działalnością, zwana dalej Konsumentem.
											Osoby poniżej 18 roku życia nie mogą dokonywać zakupu w Sklepie.
 
 (b) każda osoba prawna oraz jednostka
											organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy
											szczególne przyznają zdolność prawną, osoba fizyczna
											dokonująca zakupu związanego bezpośrednio lub pośrednio z
											prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową,
											podmiot dokonujący wskazania identyfikującego go numeru
											identyfikacji podatkowej (NIP) na potrzeby dokonywania zakupów
											w Sklepie, zwani dalej Przedsiębiorcą.
- 
											1.4 Towar – rzecz
											ruchoma, nieprefabrykowana, a w tym wraz z wymagany
											oprogramowaniem, której dotyczy umowa kupna - sprzedaży
											zawarta na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014
											r. o prawach konsumenta zawierana za pośrednictwem serwisu
											internetowego www.besteo.pl
											lub faksem lub innych środków porozumienia się na odległość
											zindywidualizowana dla potrzeb każdego Kupującego,
											dostarczana w opakowaniach oryginalnych producentów i
											wytwórców produktów, fabrycznie nowa, dostarczana w
											zapieczętowanym opakowaniu, która po dostarczeniu ze względu
											na swój charakter zostanie połączona nierozłącznie z innymi
											rzeczami, wolna od wad fizycznych i prawnych, oraz legalnie
											wprowadzona na rynek polski. Towary
											niepełnowartościowe np. używane, z wadą fizyczną, nie objęte
											datą ważności, wprowadzane do obrotu po raz drugi itp. będą
											oznaczone „wyprzedaż” i nie będą mieć do nich zastosowanie
											zapisy o reklamacji i inne wskazane w  powszechnie
											obowiązujących przepisach prawa. Stan niezmieniony Towaru
											lub zmiany Towaru w  granicach zwykłego
											zarządu oznacza na potrzeby niniejszego Regulaminu
											stan pierwotny towarów, nieprzetworzony a tj. w którym
											parametry techniczne, jakościowe i wydajnościowe towarów nie
											uległy zmianie względem stanu z dnia przekazania do wysyłki, w
											tym pakowane w  hermetycznych opakowaniach oraz posiadające
											zabezpieczenia gwarantujące zachowanie gwarancji producenta i
											 określonych w specyfikacji parametrów technicznych po których
											usunięciu stałyby się towarami używanymi.
										
- 1.5 Usługa dodatkowa –
											usługa świadczona na rzecz Kupującego poza
											Sklepem Internetowym w  związku z charakterem sprzedawanych
											produktów, jak na przykład rozszerzona gwarancja, transport
											(tzw. usługa posprzedażowa).
										
- 
											1.6 Produkt – Towary i Usługi dodatkowe prezentowane w Sklepie Internetowym.
										
- 
											1.7 Strona – Sklep i Kupujący, chyba że postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią inaczej.
										
- 
											1.8 Siła wyższa –
											zdarzenia nagłe, nieprzewidziane i niezależne od woli stron a
											w szczególności zdarzenia wywołane siłami przyrody, jak
											powodzie, ulewy itp., czynnościami osób trzecich na których
											działania żadna ze Stron nie miała
											bezpośredniego wpływu, stan klęski żywiołowej, zamachu
											terrorystycznego lub jego groźby, niepodanie danych lub
											podanie danych niekompletnych lub wprowadzających w błąd jak i
											takich które uniemożliwiają realizacje zamówienia, brak
											kontaktu z  Klientem oraz inne określone w niniejszym Regulaminie
											przypadki, które przez Strony będą traktowane
											jako okoliczności niezawinione w niemożności realizowania
											umowy kupna sprzedaży, traktowane jako okoliczności
											uzasadniające odstąpienie przez Strony od
											umowy.
										
- 
											1.9. Zindywidualizowane potrzeby Klienta – określone
											w zamówieniu warunki dla kupowanych Towarów
											wskazane jako specyfikacja pożądanych parametrów lub wymagań
											technicznych kupowanych
											Towarów, doprecyzowana szczególnymi danymi
											technologicznymi lub technicznymi
										
- 
											1.10. Program komputerowy
											– oprogramowanie, aplikacja będące sekwencją symboli opisującą
											obliczenia zgodnie z pewnymi regułami zwanymi językiem
											programowania dostarczany wraz z  Towarem w
											okolicznościach wymaganych przez przepisy prawa i stanowiący
											jego integralną część.
										
 
- 		
									Warunki sprzedaży i	dostawy
									
										- 
											2.1 Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem środków porozumiewania się na	odległość w rozumieniu przepisów prawa 
											, a w tym takich jak strona internetowa, telefon, komunikator internetowy lub droga e-mailowa, fax.
										
- 
											2.2 Zamówienia za pośrednictwem strony 
												internetowej lub e-maila mogą być składane 24 godziny
											na dobę we wszystkie dni w roku. Zamówienia złożone w soboty,
											niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym
											po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. Składanie
											zamówień drogą telefoniczną lub przez komunikator internetowy
											jest możliwe wyłącznie w godzinach funkcjonowania Sklepu
											Internetowego podanych na stronie Sklepu w zakładce „kontakt”.
										
- 2.3 Podstawowym warunkiem umożliwiającym
												złożenie zamówienia przez stronę internetową i  przystąpienie
												do jego realizacji jest prawidłowe wypełnienie formularza
												zamówienia, zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu oraz przesłanie zamówienia. 
											Brak prawidłowego wypełnienia formularza uniemożliwiający identyfikację Kupującego
											lub dostawę Towaru będzie traktowany jako przypadek siły wyższej.
										
- 
											2.4 Zawarcie umowy
											następuje z chwilą wydania towaru Kupującemu.
											Wydanie Towaru Kupującemu skutkuje zawarciem
											umowy. Wyklucza zawarcie umowy błąd istotny uzasadniający
											przypuszczenie, że gdyby Sklep nie działał
											pod jego wpływem i oceniał sytuację rozsądnie, umowy by nie
											zawarł jak np.: niedopisanie pełnej liczby cyfr, przestawienie
											cyfr ("czeski błąd"), nieodebranie towaru po dwukrotnym
											pisemnym wezwaniu do odbioru z 7 dniowym terminem.
										
- 
											2.5 Realizacja
											zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po potwierdzeniu cen
											oraz dostępności zamówionego Towaru.
										
- 
											2.6 Towar wysyłany jest
											pod adres wskazany w formularzu
												zamówienia lub podany telefonicznie, przez komunikator
											internetowy, faks albo drogą e-mailową lub jest odbierany
											przez Kupującego w  wybranym podczas
											składania zamówienia punkcie odbioru. Sklep
											poinformuje Kupującego niezwłocznie o
											nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który
											uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
										
- 
											2.7 Zamówienie przez stronę internetową będzie
												skutecznie złożone, jeśli Kupujący
												prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda
												dane kontaktowew tym dokładny adres, na który Towar ma
											być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mailowy. W przypadku
											zamówień e-mailowych, poprzez komunikator internetowy oraz
											faks będą one skutecznie złożone, jeśli Kupujący
											prawidłowo poda produkty i ich ilość, dane kontaktowe w tym
											dokładny adres, na który Towar ma być wysłany
											oraz numer telefonu i adres e-mailowy, jak również dane
											niezbędne do wystawienia dokumentów rozliczeniowych oraz
											określenie formy płatności i sposobu dostarczenia zamówionych
											produktów.
										
- 
											2.8 W przypadku gdy
											podane dane nie są kompletne, Sprzedający
											skontaktuje się z Kupującym. Jeśli kontakt z
											Kupującym nie będzie możliwy okoliczność ta
											zostanie potraktowana jak przypadek siły wyższej.
										
- 
											2.9 Dostępność Towaru podana na
												stronie weryfikowana jest kilka razy dziennie i podlega
												zmianie w  ciągu dnia, co jest uwzględniane podczas następnej aktualizacji.
										
- 
											2.10 Realizacja
											zamówienia jest uwarunkowana dostępnością produktów w
											magazynie Sklepu lub magazynach dostawców a w
											przypadku niedostępności części z zamówionego towaru, Kupujący
											jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje
											decyzję o sposobie jego realizacji: 
 
 a)
											częściowa realizacja, np.: rozbicie zamówienia na dwie części,
 
 b) wydłużenie czasu oczekiwania,
 
 c) anulowanie całości zamówienia,
 
 d)
											częściowa realizacja i częściowe anulowanie.
 
 
- 
											2.11 Rezygnacja z
											realizacji zamówienia. 
 
 a)
											anulowanie przesyłki przez Konsumenta
											następuje zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
											konsumenta,
 
 b) anulowanie przesyłki
											przez Przedsiębiorcę obliguje go do zapłaty
											naliczonej opłaty za wysyłkę zgodnie z rzeczywistą wartością
											poniesionych kosztów, które wyraża zgodę potrącić z wzajemnymi
											pieniężnymi roszczeniami Sprzedającego
											wynikającymi z niniejszego Regulaminu jako
											koszty organizacji wysyłki itp.
 
 
- 
											2.12 Realizacja
											zamówienia, z zastrzeżeniem pkt 2.10 jest jednocześnie zależna
											od wybranego przez Konsumenta sposobu
											płatności: 
 
 a) w przypadku zamówień
											realizowanych za pobraniem lub gotówką przy odbiorze –
											niezwłocznie,
 
 b) w przypadku płatności kartą płatniczą i
												szybkim przelewem online – po pomyślnej autoryzacji
												transakcji,
 
 c) w przypadku
											płatności przelewem – po zaksięgowaniu na koncie kwoty
											zamówienia.
 
 
- 
											2.13 Strony określają iż
											jako przypadek siły wyższej będą traktować przypadki kiedy : 
 
 a) transakcji
												nie uda się zautoryzować w systemie płatniczym eCard lub
												Przelewy24,
 
 b) nie zostanie
											uiszczony przelew w należytej wysokości lub
 
 c)
											przesyłka nie zostanie odebrana przez Kupującego.
 
 
- 
											2.14 Dostarczenie
											przesyłki nastąpi zgodnie z postanowieniami przepisów prawa,
											bez zbędnej zwłoki, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego Regulaminu
											a w szczególności pkt 2.10, 2.12.
										
- 
											2.15 Ceny towarów
											oferowanych przez Sprzedającego wyrażone są w
											polskiej walucie (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek
											VAT).
										
- 
											2.16 Do każdego
											zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana
											jest w momencie wysyłki Towaru do Kupującego.
										
- 
											2.17 Kupujący wyraża
											zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na
											wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu
											dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak:
											faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące. Niniejsza
											zgoda uprawnia Sprzedającego również do
											wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej,
											zgodnie z właściwymi przepisami prawa.
										
- 2.18 Kupujący może
											negocjować cenę towaru. Sprzedający może
											zaproponować Kupującemu specjalną cenę
											obowiązującą przez określony czas.
										
 
- Płatności i transport
									
										- 
											3.1 Kupujący może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary zgodnie z  przewidzianą dla Towaru opcją:
											
 
 a) płatność przy odbiorze – płatność uiszczana jest przez Kupującego podczas odbioru przesyłki w  wybranym podczas składania zamówienia punkcie odbioru. Istnieje również możliwość uiszczenia płatności u kuriera dostarczającego przesyłkę, jedynie w przypadkach gdy kurier z uwagi na względy bezpieczeństwa nie odmówi przyjęcia, a w szczególności ponad kwotę 5000 zł,
 
 b) przelew bankowy – standardowy przelew bankowy,
 
 c) szybki przelew online w systemach eCard lub Przelewy24,
 
 d) karta płatnicza – za pomocą systemów eCard lub Przelewy24,
 
 e) przekaz pocztowy - przekaz realizowany przez Pocztę Polską,
 
 f) przelewem z odroczonym terminem płatności – w przypadku Przedsiębiorców, zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przyznawania i Świadczenia Usługi Odroczonego Terminu Płatności – Kredytu Kupieckiego,
 
 g) płatność w ratach Santander - wyłącznie dla zamówień złożonych przez stronę Internetową Sklepu,
 
 h) leasing - w przypadku Przedsiębiorców.
 
 
- 
											3.2 Szczegółowe informacje o zasadach dokonywania płatności znajdują się na podstronie Sklepu Besteo.pl: www.besteo.pl. Przelewy i przekazy pocztowe należy przekazywać na poniższe numery rachunków bankowych:
											
 
  PLN 08 1140 2004 0000 3502 7639 9825 PLN 08 1140 2004 0000 3502 7639 9825
 
  EUR 26 1140 2004 0000 3012 0486 4346 EUR 26 1140 2004 0000 3012 0486 4346
 
 SWIFT: BREXPLPW
- 
											3.3 W przypadku przelewu Kupujący dokonuje wpłaty na określony rachunek bankowy. Brak zapłaty w terminie 7 dni od momentu złożenia zamówienia jest równoznaczny z jego anulowaniem.
										
- 
											3.4 Do każdego zamówienia doliczany jest koszt przesyłki. Informacja o jego wysokości podawana jest każdorazowo podczas procedury składania zamówienia.
										
- 
											3.5 Koszt przesyłki podawany jest każdorazowo w trakcie wypełniania formularza zamówienia, dotyczy wysyłki realizowanej od Sprzedającego do Kupującego w dni robocze bez dodatkowych opcji, takich jak: dostawa w sobotę, itp.
										
- 
											3.6 Sprzedający realizuje wysyłki Towaru za pośrednictwem wyspecjalizowanych firm kurierskich.
											
 
 Kurier nie ma obowiązku samodzielnego wnoszenia do lokalu Kupującego przesyłek o  niestandardowych wymiarach i gabarytach, jak również przesyłek o wadze przekraczającej 31,5 kg
- 	
											3.7 Kupujący przy odbiorze przesyłki kurierskiej powinien sprawdzić, czy opakowanie zewnętrzne bądź producenta nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane zaleca się nie przyjmować przesyłki. Kupujący może również przyjąć przesyłkę – w takim przypadku należy na protokole odbioru (liście przewozowym) potwierdzić odbiór przesyłki z zastrzeżeniami (wpisać typ uszkodzenia). Następnie w  obecności kuriera należy sprawdzić przesyłkę i podpisać protokół szkody z kurierem. Następnie należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym a w przypadku braku protokołu – podjąć kontakt z  infolinią spedytora. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Kupującego z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
										
- 
											3.8. Realizacja zobowiązań Konsumenta w przypadku sprzedaży ratalnej w zakresie wysokości i  sposobie złożenia kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych, które Konsument jest zobowiązany spełnić wynika z zawartej na tę okoliczność umowy.
										
 
- Zwroty (odstąpienie od umowy)
									
										- 
											4.1 Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Konsument, który zawarł umowę poza lokalem Sprzedającego, może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamówionego towaru do Konsumenta. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
										
- 	
											4.2 Wskazane w pkt 4.1 prawo nie dotyczy Przedsiębiorcy.
										
- 	
											4.3 Towar winien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, określonym zgodnie z niniejszym regulaminem, zgodnie ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
										
- 
											4.4 Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają (brak możliwości odstąpienia od umowy): usługi posprzedażowe oraz dostarczone w ich ramach Towary gdy usługa jest w pełni za wyraźną zgodą Konsumenta zrealizowana, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy; Towary wyprzedawane; Towary nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; Towary mające krótki termin przydatności do użycia; Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; Usługi Dodatkowe, w ramach których Sprzedający przyjechał do Klienta w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; Usługi Dodatkowe w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; usługi dotyczące o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.	
										
- 	
											4.5 Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki Sklep ma zwrócić zapłatę.	
										
- 	
											4.6 Niezwłocznie po otrzymaniu Towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, Sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli Towar spełnia wymienione w punktach powyższych niniejszego Regulaminu wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Kupującego listem poleconym priorytetowym. Kupujący powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu Sprzedający niezwłocznie dokona zwrotu pieniędzy na numer rachunku bankowego wskazany przez Konsumenta lub w inny uzgodniony z nim sposób, Przedsiębiorca w przypadku nieprzystąpienia lub przystąpienia w niepełnym zakresie do umowy otrzyma fakturę dotyczącą zwrotu kosztów koniecznych, w tym rozpoznania reklamacji. Przedsiębiorca wyraża zgodę na to potrącenie. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany na rachunek bankowy wskazany przez Przedsiębiorcę lub w inny uzgodniony z nim sposób.
										
- 	
											4.7 W celu usprawnienia obsługi zwrotów Sklep wnosi zgłaszać je wysyłając e-maila na adres info@besteo.pl. Sprzedający nada numer RMA i  poinformuje o dalszej realizacji zwrotu i/lub reklamacji. Brak nadanego numeru RMA (w tym nr RMA umieszczonego na odsyłanych do Sprzedającego przesyłkach) może znacząco wydłużyć czas identyfikacji przesyłki, a tym samym może opóźnić czas rozpatrywania sprawy.
										
- 
											4.8 Towary kupowane w ramach wyprzedaży nie podlegają zwrotowi ani reklamacji z powodu wady produktu, na podstawie której produkt ten został przeceniony. W opisie produktu zawarte są przyczyny obniżenia jego wartości.
										
- 	
											4.9 W przypadku odstąpienia o którym mowa w pkt 4.1 Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy
										
 
- Reklamacje
									
										- 
											5.1 Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta lub w  gwarancji on-line wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.	
										
- 	
											5.2 Sprzedający na zasadach obowiązujących na podstawie ogólnych przepisów prawa dostarcza rzeczy wolne od wad, z zastrzeżeniem iż na mocy art. 558 § 1 kodeksu cywilnego rękojmię wyłącza względem Przedsiębiorców.
										
- 	
											5.3 W przypadku zaistnienia wady towaru reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań, Konsument odsyła na adres Sprzedającego (podstawa prawna – ustawa o prawach konsumenta).
										
- 
											5.4 W celu usprawnienia obsługi reklamacji Sklep wnosi zgłaszać je wysyłając e-maila na adres info@besteo.pl. Sprzedający nada numer RMA i  poinformuje o dalszej realizacji zwrotu i reklamacji. Brak nadanego numeru RMA (w tym nr RMA umieszczonego na odsyłanych do Sprzedającego przesyłkach) może znacząco wydłużyć czas identyfikacji przesyłki, a tym samym może opóźnić czas rozpatrywania sprawy.	
										
- 
											5.5 Sprzedający ustosunkuje się do złożonej przez Konsumenta reklamacji towaru w terminie najpóźniej do 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu do Sprzedającego. W przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy u dostawcy termin załatwienia reklamacji może ulec przedłużeniu o 30 dni roboczych.
										
- 	
											5.6 Naprawiony produkt odsyłany jest do Kupującego na koszt Sprzedającego. Reklamacja niezasadna Kupującego będzie w pełnym zakresie go obciążać, np. koszty ekspertyz serwisu autoryzowanego producenta, koszty transportu, na co Przedsiębiorca niniejszym wyraża zgodę.
										
- 	
											5.7 Jeżeli płatność za Towar została dokonana za pomocą karty płatniczej, o czym mowa w niniejszym Regulaminie, to zwrot z tytułu reklamacji realizowany jest na rachunek tejże karty.
										
- 
											5.8 Towary kupowane w ramach wyprzedaży nie podlegają reklamacji z powodu wady produktu, na podstawie której produkt ten został przeceniony. W opisie produktu zawarte są przyczyny obniżenia jego wartości.	
										
 
- Postanowienia końcowe
									
										- 
											6.1 Zmiany do Regulaminu mogą być wprowadzane przez Sprzedającego zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie obowiązującymi. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego.
										
- 
											6.2 Sprzedający zapewnia Kupującemu poprawność działania sklepu internetowego w następujących przeglądarkach: Internet Explorer 9+, Firefox 34+, Opera 12+, Safari 5+, Chrome35+, na ekranach o  rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Wymagane jest włączenie Javascript i Cookies. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie Sklepu.
										
- 
											6.3 Sprzedający zastrzega sobie prawo do:
											
 
 a) zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,
 
 b) wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego.
- 
											6.4 Językiem obowiązującym w sklepie internetowym Besteo.pl jest język polski, a obowiązującymi przepisami są przepisy prawa polskiego.
										
- 
											6.5 W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawa.
										
- 
											6.6 Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Kupującymi, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o  właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z Kodeksem postępowania cywilnego.
										
- 
											6.7 Sprzedającym, o którym mowa w niniejszym Regulaminie, jest firma Besteo sp. z o. o., prowadząca działalność jak spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, podlegająca wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w  Krakowie Wydział XI Gospodarczy KRS pod numerem 0000633784 wpisana pod numerem NIP: PL6793132916, REGON: 365228884, zwany Sprzedającym. Siedziba firmy znajduje się w Krakowie (kod: 30-074), przy ul. Kazimierza Wielkiego 68. Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać korzystając z adresu poczty elektronicznej info@besteo.pl	
										
- 
											6.8 Integralną częścią niniejszego Regulaminu są Polityka Prywatności oraz Instrukcja Bezpieczeństwa.